Favoriti 2014. godine

četvrtak, siječnja 08, 2015

Žao mi je što kasnim s ovim postom ali bila sam spriječena zbog mnogo stvari. Ove godine sam promijenila i isprobala mnogo proizvoda i za lice, kosu, tijelo a pogotov šminke. Počela sam da se profesionalno bavim tim poslom i morala sam da isprobam i izaberem najbolje proizvode. Navesti ću vam favorite po kategorijama :

Proizvodi za kosu:
Svoju kosu sam oštetila još prije dvije godine kada sam uradila "Ombre" hairstyle. Ne žalim, jer mi je prelijepo izgledalo, ali sam poprilično tim korakom uništila svoju prelijepu bujnu kosu. Vrhovi su mi se oštetili nakon 2 mjeseca, jer uz taj hairstyle naravno kovrđe. Još uvijek mi se kosa nije potpuno oporavila ali koristim proizvode od kojih mi je kosa došla sebi.
A to su :

Arganovo ulje - Klas Argan 


Ovo sam vidjela davno kod prijateljice i prva stvar koju sam primjetila je bio miris. Ima predivan miris koji se zadržava i nakon pranja. Malo je gušći i težak za kosu ali daje predobre rezultate. Stavlja se samo na vrhove kose i obnavlja ih. Ja ga ponekad stavim na kosu prije spavanja i ujutro je operem. Kosa mi bude sjajna a vrhovi predivni. Dobra zamjena je i Baleino arganovo ulje za kosu ali sam ovaj koristila u zadnje vrijeme. Ovo je proizvod koji ću nastaviti da koristim i dalje.

L'Oreal Total Repair Extreme - maska za kosu

Ovo masku koristim već duži period i ona je totalni favorit. Ima tako lijep miris i zadržava mi se na kosi do sljedećeg pranja. Preporučujem i regenerator iz ove linije predobar je. 
Mada vam mogu i preporučiti ovu liniju L'Oreala, trenutno je probam i čini mi se kao dobra : 

Balea Oil regenerator 

O njemu sam već pričala u posljednjem postu, tako da neću duljiti. Sve najbolje!

Proizvodi za lice :

Afrodita cosmetics products 


Proizvodi na slici, svi do jednog su predobri. Inače mi jako odgovaraju Afroditini proizvodi od kreme koju koristim vec 2 pune godine, do tonika, pjene za pranje lica, itd. 
Koža mi bude čista, mirisna i nježna. Ocjena čista 5-ica..


Primer za lice - Max Factor Face Finity - All day


Jedan od boljih koje sam koristila ove godine.  Nevjerovatan, vrlo lagan, hidratantan i mattira kožu. Ja sam ga pokušala sa nekoliko vrsta pudera i djeluje na svakom. Dakle, ja sam jako zadovoljna s ovim proizvodom.

Proizvodi za usne :

Flormar - deluxe cashmere lipstick stylo



Odavno sam tražila tamni karmin i napokon sam pronašla najsavršeniji karmin ikada. To je ovaj Flormarov karmin u tamno ljubičastoj boji. Uskoro ću uzeti još nekoliko nijansi pa ću napraviti post o onima koje mi se najviše svide. 

Olovka za usne - Golden rose


 photo goldenroseolovkezausne01_zpsd95e140d.jpg

To je ova olovka lijevo - Golden rose u nijansi 221 - tamno ljubičasta nijansa.
Koristim je zajedno sa karminom koji sam maloprije spomenula.
Predivna kombinacija, olovka je malo tamnija pa zajedno daje ombre nijansu ljubičastih boja,

Baby lips - kolekcija

 photo MNY_baby_lips14_zps682232ff.jpg

Moji favoriti su broj - 2. Peach kiss , 3.Mint fresh  i 6.Hydrate 
Jednostavno imaju najslađe pakovanje i 90% ženske populacije ih svakodnevno koristi. 

Proizvodi za lice - puderi 

Chanel Poudre Lumiere Presse 



 Ovo je najsavršeniji puder koji sam ikada kupila. Odlično prekriva kožu, ne iritira je kao ostali puderi jer ovaj ne zatvara pore, koža bude nježna, mekana. Ovaj puder ću koristiti dok se bude proizvodio, pun pogodak.

Mac trio rumenila - Marylin M. collection



Inače ne koristim rumenila ali otkad sam kupila ovaj (posjedujem paleticu broj 2.) svaki dan ga stavim. Najviše koristim zadnju boju, boju breskve, koja odgovara mom tenu. Ova rumenila su zaista najljepša i pogotovo oni koji vole matt rumenila, ove paletice su za njih.

Korektori za lice :

1. Essence / 1. stay natural concealer / 2. stay all day long lasting concealer 

 

Ovo su dva tečna korektora koje najviše koristim i prezadovoljna sam sa oba. 

2. Mac Sculpt Concealer / NC 45



Ovaj korektor koristim u najtamnijoj boji NC 45 kao što vidite na slici. Koristim ga kada konturiram lice i mogu vam reći da sam prezadovoljna sa efektom. I što je najvažnije dugo može da traje.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook