Planedar - Zidni planer

nedjelja, veljače 14, 2016

Pozdrav mojim dragim damama.
Razlog zašto vam danas pišem je : Planedar!



Prije nekoliko sedmica dobila sam Planedar na poklon i počela da ga svakodnevno koristim. Već sam vam spominjala da koristim CHICovnik i da mi jako pomaže u organizovanju mojih dnevnih i mjesečnih obaveza ali pored njega koristila sam i Planedar koji je u biti kalendar koji vam pomaže da uskladite svoje obaveze sa svojim ukućanima da se ništa ne bi zaboravilo. Ja sam svoj postavila u kuhinju i zajedno sa svojim roditeljima i sestrom pokušala da koristim Planedar kako bi vam rekla da li je koristan ili ne. Koristili smo ga nekoliko sedmica i jako smo zadovoljni njegovom svrhom. Naime, za svaki mjesec imate inspirativnu quotu, i imate za svaki dan prostor da zapišete svoje obaveze. Pored naravno imate mjesece i datume prethodnog, trenutnog i sljedećeg mjeseca. 




Zašto je Planedar vrijedan pažnje?
Prvenstveno zato što je koristan. Danas smo svi u žurbi i nekada nismo u stanju da zapamtimo šta to sve moramo da odradimo tokom dana/mjeseca i koje su to naše obaveze. Zato u Planedar možete sve da to lijepo zapišete da bi sve obaveze bile ispunjene. Također, jer je bio ideja divne osobe i njenog tima da pomognu svim zaposlenim i "busy" mamama kojima je Planedar zaista potreban. Uvijek cijenim rad sa dobrim idejama i rad divnih ljudi koji se zaista trude da realiziraju svoje ideje na najbolji mogući način.



Gdje mogu kupiti Planedar?
Planedar možete naručiti putem fb stranice : PLANEDAR i putem email-a : planedareu@yahoo.com

Cijena jednog komada je 8 KM, a cijena dostave po gradovima u BIH je 2 KM. Ukoliko želite personalizirani Planedar sve što trebate je naglasiti to prilikom narudžbe i može vam se staviti vaš logo ili logo vaše firme/kompanije. 

Nadam se da vam se sviđa današnja tema i ukoliko ste zainteresirani obavezno sebe ili prijatelje počastite jednim Planedarom. S tim poklonom nikada nećete pogriješiti. 

Lijep pozdrav i ostatak dana želi vam Mia!


You Might Also Like

1 comments

Like us on Facebook