Swarovski x Mia

nedjelja, lipnja 19, 2016

Prvenstveno veliki pozdrav mojim citateljima..
Nije me bilo dugo ali i evo i divnog razloga.
Prije nekoliko dana na mojim društvenim platformama ste mogli da vidite da sam radila kolaboraciju sa brendom Swarovski, i znam da ste jako dobro upoznati sa tim brendom, posebno ženska populacija. Bila mi je cast i zadovoljstvo da radim sa ovako divnim ljudima, da bi vam prikazali sta jedna žena treba kako bi upotpunila svaki svoj outfit, bilo da se radi o dnevnom ili noćnom.

Priča samog brenda je zapocela 1895 godine, kada je Daniel Swarovski osnovao ovu kompaniju. I hvala mu na tome, jer njegov nakit nose žene diljem svijeta i uživaju u savršenom dizajnu.
To su statement stvari koje svaka žena treba da posjeduje, jer za svaki stil i ukus se moze pronaći po komad ovog divnog nakita. Zašto izabrati #Swarovski? Pogledajte fotografije u nastavku.















Sve ove komade nakita mozete pronaci u prodavnicama Swarovski u Sarajevu - Ferhadija i Sarajevo City Center.
Ukoliko se odlucite za kupovinu, sa sigurnoscu vam mogu potvrditi da to nikada necete pozaliti. 

Because #Swarovski is something that every girl needs!

Uskoro cete sve ove komade moci pojedinacno vidjeti na mom Youtube videu koji ide danas live!

Voli vas sve Mia i hvala sto ste citali danasnji post!

Do sljedeceg citanja,
xoxo



You Might Also Like

2 comments

  1. Normally I don't read article on blogs, but I would like to say that this write-up very pressured me to try and do so! Your writing style has been amazed me. Thank you,

    very nice post. I will share it my social media site !!!
    http://thesavvybitchlifestyle.com/

    OdgovoriIzbriši

Like us on Facebook