O R B I C O x Debby Cosmetics | Product Reviews

četvrtak, travnja 13, 2017


Otprilike prije nekih mjesec ipo dana, predivni team Orbico se ponudio da mi pošalje proizvode brendova s kojima sarađuju. Dobila sam proizvode Debby Cosmetics i Clinique Pep Start liniju za njegu lica. Prije svega da kažem čime se to bavi Orbico Group.

Orbico grupa je vodeći distributer velikog broja globalno zastupljenih brendova vrhunske kvalitete koje obuhvaćaju širok asortiman, od proizvoda za njegu i ljepotu, preko prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, tehničkih i električnih uređaja do farmaceutskih proizvoda, igračaka, tekstila, cigareta, kao i motornih ulja. Takav obiman i raznolik asortiman brendova i proizvoda zahtijeva visok stepen fleksibilnosti, otvorenost prema stalnim promjenama, fleksibilnu i prilagodljivu organizaciju te ulaganja u razvoj ljudi i brendova.


Nakon posta u kojem sam pričala o Clinique proizvodima i njezi kože.. sada malo o proizvodima koji ističu najbolje na našem licu, proizvodi dekorativne kozmetike.

Imala sam priliku da prvi put isprobam proizvode Debby kozmetike jer je to i ujedno novi brend koji se pojavio na ovim prostorima sa jako kvalitetnom kozmetikom po veoma pristupacnim cijenama.



Novi Debby LipChubbyMat lipstick je kremast, bogat bojom, ima super pokrivenost, spektakularnu izdržljivost. Nisam prvi put probala lipsticks koji izgledaju ovako i koji imaju istu formulu. Nisam neki ljubitelj matte karmina jer mi isušuju usne ali ovaj nekako nije full matte lipstick pa sam uživala zaista nositi ga na usnama. Kao što sam spomenula izdržljiv je tokom dana ali ga morate nanijeti 1-2 puta tokom dana da bih ostao zaista dugotrajan.

 




Tečni korektor olovka s kremastim sastavom, sadrži teksturu koja učinkovito smanjuje pojavu tamne boje podočnjaka i prekriva nesavršenosti. Učinak je potpuno prirodan.

Moram i da spomenem olovke za usne koje su izuzetno kremaste, postojane i kvalitetne!
To je proizvod koji sam potrošila u jednom dahu.
Mogu da traju citav dan na usnama, sve dok je sami ne skinete.
Pogotovo kada se kombinuju sa nekim matte karminom kao što su karmini koje sam spomenula prethodno.

 

Sada moram spomenuti jedan proizvod koji je zaista wow! Kao što svi već znate manija highlightera je neopisiva, pa tako svaki brend izbacuje kremaste i puderaste highlightere i tačno ne znate koji da izaberete u tolikom mnoštvu izbora. Inače storbing stickovi mi ostavljaju čudan trag na licu i skeptična sam da ih koristim, pogotovo kada idem negdje specijalno i radim neki dobar makeup. 

Bilo je subotnje večer i taj stick se nalazio na mom stolu za šminkanje i mislim se da ga stavim, jer ga nisam još uvijek isprobala .. nanijela sam ga na beauty blender i stavila na lice. Ostala sam oduševljena na momenat jer nisam mogla da vjerujem koliko to zaista izgleda dobro i dobijem onaj J.Lo. look koji svi želimo postići s vremena na vrijeme. Postojan je, ne ostavlja ružan trag kada se nanese na puder i dajem mu big like!

Ove proizvode možete pronaći u cm marketima u cijeloj BiH po jako pristupačnim cijenama.
Ukoliko ste već probali ove proizvode pišite u komentare i javite mi za neke jako dobre koje ja još nisam probala.

Lijep pozdrav do sljedećeg čitanja,
Mia



You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook