Magaza x Mia

četvrtak, lipnja 29, 2017


U našoj zemlji imamo toliko brendova da zapravo i ne moramo da tražimo dalje. Na baščaršiji imamo jedan prelijepi dućan u kojem možemo kupiti proizvode sa stihovima Dine Merlina, jednog od mojih najdražih umjetnika.

Dućan pod nazivom "Magaza" je predivno mjesto gdje možete kupiti majice, 
maskice za telefon, jastuke, torbe, privjeske za ključeve, magnete, šolje za kafu i naravno set cd-ova Dine Merlina.
Ja sam za sebe izabrala majicu sa natpisom "Danas sam OK" i maskicu za svoj telefon "Teško meni sa tobom" koje možete vidjeti u nastavku.




Upotpunite svoj outfit sa casual bijelom majicom sa najdražim stihom pjesme..

Poklonite sebi ili sebi dragoj osobi omiljenu maskicu za telefon jer stihovi koje ionako volimo i slušamo treba da nas prate u svim dnevnim aktivnostima, zar ne? 

Za sve obavijesti posjetite i Magaza Facebook page

A za kraj i pjesma.. Hvala na čitanju i ne zaboravite da pratite @magazadoo na Instagramu.




Lijep pozdrav do sljedećeg čitanja,

Mia

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook