My Favourite Drugstore Products | Makeup, Hair & Body |

nedjelja, prosinca 21, 2014

Ovo su neki od proizvoda koje mozete pronaci u obliznjim drugtore marketima, koje sam ja koristila i s kojima sam poprilicno zadovoljna : 


Balea - Oil Repair Regenerator



Balea je inače marka koja me iznenađuje iznova i iznova. U zadnjem periodu sam kupila toliko njihovih proizvoda i nijedan me nije razočarao. Ovo je regenerator za oštećenu i suhu kosu, sadrži arganovo ulje i on je bez silikona. Nježno ga umasirate u vlažnu kosu, ostavite kratko da djeluje i dobro isperete. Primjetit će te kako vam je kosa mekša i sjajnija. Predobra stvar!


Rimmel Lasting finish 25 hours 


Isprobala sam zaista veliki broj  drugstore tekućih pudera i ono što iz iskustva mogu da kažem  da je Rimmelove bilo teško nadmašiti. U kategoriji loših, nažalost. Teksture su im bile užas, lice bi mi bilo šareno,... Ne bi mi ni palo na pamet da uzmem ovaj puder dok nisam na instagramu počela pratiti jednu djevojku koja je inače makeup artist i beauty bloger bas kao i ja, i tako se odlucim da probam Lasting Finish 25hr. Ovo je puder koji ima prihvatljivu cijenu i lijepo prekriva. Čitala sam i ostale recenzije i veliki broj cura je ostao pri ovom puderu. Tako da .. :)

Balea - BodyLotion White Passion 


Ovo je najljepši bodylotion koji sam ikada kupila. Limited edition white passion - ima predivan miris i koža poslije njega bude tako lijepa i mirisna. Imam ovakav  i gel za tuširanje i prezadovoljna sam. Stvar koju ću sigurno koristiti dok se bude proizvodila. 

Balea Volume Effect Haarspray 

Za njega cu samo reci da ima predivan miris i da kosu drzi onakvom kakva jeste. Lak koji odavno koristim i koji cu koristiti jos dugo.


GARNIER & L'OREAL - MICELLAR CLEANSING WATER 




Prva na redu je L’orealova. Cijena joj je između 8 i 10 BAM, ovisno o mjestu kupovine , za 200ml proizvoda koji treba potrošiti u roku od 6 mjeseci od otvaranja.
Ambalaža izgleda vrlo moderno, praktična je i čvrsta.  Tekućina je najsličnija onoj od Bioderme, doslovno je poput obične vode i nema nikakav miris. Lijepo uklanja make up u par poteza, nije gorka i ne ostavlja mi ljepljivi trag na licu, niti ga dodatno isušuje. Maskaru malo teže skida, ali svejedno ne iritira niti peče za oči. Nije mi uzrokovala nikakv nered na licu.Sve u svemu, solidan proizvod koji bih eventualno i kupila ponovno.
Druga na redu je Garnierova. Njena cijena je oko 10 BAM, a dobijete 400ml proizvoda što je duplo više nego L'orealove.
Njezina ambalaža mi se malo manje sviđa jer je malo velika i nezgrapna, te lako klizi iz ruke . Trenutno je koristim i veoma sam zadovoljna. 

Essence - eye makeup remover | waterproof

Ovo sam slučajno kupila i vjerujte da sam prezadovoljna. Cijena je 4-5 BAM i u bočici se nalazi 125 ml. Plavi dio je ulje koje skida vaš makeup sa očiju a bijela tečnost vam osvježava područje ispod očiju. Predivna stvar i ima lijep miris, a kožu ostavlja mekom i sjajnom. 
Balea - Zarter Reinihungsschaum 
Ovo je Balea pjena za pranje i skidanje šminke s lica. Ima predivan miris (s ekstraktom lotosa), a cijena je i više nego povoljna | 4,90 BAM | . Prije sam koristila sve moguće vrste pjena al ova me oduševila. Koža mi poslije nje bude predivna i mekana. Koristim je ujutro i navečer  i isperem toplom vodom. Ovo je nešto što ću koristiti i dalje. 




You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook