4design #madeinBiH Collaboration

četvrtak, veljače 18, 2016



Drage moje dame.

Danas vam pišem post o jednom #madeinBIH brendu zvanom 4design. Naime, preko instagrama smo stupili u kontakt i dogovorili se da uradimo saradnju. Tako smo napravili majicu sa natpisom "YOU COULD BE THE KING, BUT WATCH THE QUEEN CONQUER".
Ja sam bila zadužena za natpis na majici i jako mi se sviđa kako je to sve ispalo.
Što se tiče samog brenda, to vam pričam u nastavku pa nastavite da čitate..


4Design je domaći brend iza kojeg stoje zaljubljenice u modu i ručno rađene proizvode. Želja im je da u vaš modni svijet donesu svoje kreacije, napune vaš ormar unikatnim i drugačijim proizvodima, te da svim damama, ali i muškarcima, ponude nosive, kvalitetne i lako dostupne komade odjeće. Ističu da su njihovi proizvodi namijenjeni svim generacijama i da svojim natpisima žele uljepšati svakodnevne modne kombinacije.


Uskoro planiraju proširiti svoj asortiman, pa će se vrlo brzo u njihovoj ponudi pronaći I dizajnirani komadi odjeće koji će sigurno biti hit ovog proljeća i ljeta.
U nastavku možete vidjeti nekoliko slika sa njihovim majicama.

4Design (6)
4Design (4)
4Design (3)
4Design (1)
Cijene majica se kreću od 25 KM do 35 KM u zavisnosti kakav je željeni print, da li je jednostrani ili dvostrani.

Veći izbor majica možete pronaći na njihovom Instagram profilu : www.instagram.com/4design_sarajevo

Ili na Facebook stranici : 4design  

Nadam se da ćemo i ovde majice vidjeti na vama! Ukoliko kupite majicu sa mojim natpisom obavezno oznacite mene : @miaaak18 i stavite hashtag #4designmia

Lijep pozdrav,

Vaša Mia! 

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook