GoldenRose - Review

petak, siječnja 20, 2017

Kada se radi o pristupačnim makeup brendovima, uvijek sam bila skeptična po pitanju kvalitete i recimo pigmentacije sjena.
Pozitivno sam se iznenadila kada sam probala proizvode koje ćete vidjeti u nastavku, i svakodnevno ih koristim u mojoj makeup rutini.
To su proizvodi od Golden Rose kompanije s kojom ste već duže vremena i upoznati.
Nisam imala priliku prije da probam ove proizvode i saznajte šta ja to mislim o njima..




Formula i postojanost - FANTASTIČNO!
Najpovoljniji i ujedno i najbolji tečni ruževi koje sam do sada probala. To svi naravno znate već ali ja vam sada potvrđujem!
Favoriti definitivno..
Evo koje sam tri nijanse ja probala :)
Nisam neki ljubitelj rozih tonova tako da su mi nijansa "10" i "12" favoriti.



Ova paleta za konturisanje je nešto što svakodnevno koristim u svojoj makeup rutini.
Tamnije mat nijanse su za konturisanje, a svijetlu nijansu koristim da posvjetlim područje ispod očiju (baking).
Pomiješam prve dvije nijanse za savršenu konturu lica - obraza i čela :)


Eh ova paleta me pozitivno iznenadila.. Sjene su pigmentirane, postojane i nijanse su savršene, da li da kreirate dnevni ili noćni look, ovo je paleta upravo adekvatna i za jedno i za drugo!


Na slici desno je look koji sam uradila sa Golden Rose proizvodima i prezadovoljna sam!

Pratite Golden Rose:
 
 

xoxo,
Mia

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook