Olival - Recenzije Šampona Za Kosu

petak, siječnja 13, 2017

Već odavno koristim Olival proizvode i zaista sam prezadovoljna svakim od njih.. Bilo da je to ulje za tijelo, ulje za kosu, kreme za stopala, mlijeko za skidanje šminke ili čak i tonirana krema. Uvijek oduševljena krajnjim efektom.

Prije nekih mjesec dana sam od Olivala dobila njihovu novu liniju šampona za kosu i lagano testirala svaki od njih.
Najviše mi se svidio upravo ovaj o kojem ću prvo da pišem.


Natural Menta i Lavanda šampon 
Natural Menta i Lavanda prirodni je šampon koji temeljito čisti i obnavlja suhu i oštećenu kosu. Njegujuća svojstva eteričnih ulja mente i lavande vraćaju sjaj i mekoću vašoj kosi te ju štite od vanjskih utjecaja. 
Uporaba: šampon nanesite na mokru kosu, lagano umasirajte i ostavite nekoliko minuta da djeluje. Nakon toga isperite kosu uz lagano raščešljavanje.
Za mene jednostavno najbolji šampon za kosu koji sam probala u zadnjih 6 mjeseci!

Nakon njega probala sam sljedeći koji je jednako dobar kao i Menta/Lavanda a to je..

Natural Sensitive šampon 
Natural Sensitive prirodni je šampon za osjetljivo vlasište koji temeljito čisti, ublažava svrbež i nadražaj te uklanja neugodan osjećaj zatezanja. Redovitom primjenom ovog šampona vlasište održava prirodnu ravnotežu.
 Uporaba: šampon nanesite na mokru kosu, nježno umasirajte i obilno isperite.
Poslije korištenja ovog šampona kosa vam zadržava miris i ne masti se toliko brzo kao inače.


I na kraju jednako dobar ali ipak na trećem mjestu po meni je i ..

Natural Ružmarin i Limun šampon 
Natural Ružmarin Limun prirodni je šampon koji temeljito čisti i uspostavlja prirodnu ravnotežu vlasišta. Eterično ulje ružmarina umiruje , a limun prirodno isušuje masno vlasište i njeguje kosu.
 Uporaba: šampon nanesite na mokru kosu, lagano umasirajte i ostavite nekoliko minuta da djeluje. Nakon toga isperite kosu uz lagano raščešljavanje.

Sa sigurnošću vam mogu reći da su ovo zaista šamponi na prirodnoj bazi koje možete koristiti pri svakom pranju jer za mene su pun pogodak.

Više o tome možete čitati na: olival.hr

Lijep pozdrav,

Mia


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook