O R B I C O x Clinique | Product Reviews

ponedjeljak, travnja 10, 2017



Otprilike prije nekih mjesec ipo dana, predivni team Orbico se ponudio da mi pošalje proizvode brendova s kojima sarađuju. Dobila sam proizvode Debby Cosmetics i Clinique Pep Start liniju za njegu lica. Prije svega da kažem čime se to bavi Orbico Group.

Orbico grupa je vodeći distributer velikog broja globalno zastupljenih brendova vrhunske kvalitete koje obuhvaćaju širok asortiman, od proizvoda za njegu i ljepotu, preko prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, tehničkih i električnih uređaja do farmaceutskih proizvoda, igračaka, tekstila, cigareta, kao i motornih ulja. Takav obiman i raznolik asortiman brendova i proizvoda zahtijeva visok stepen fleksibilnosti, otvorenost prema stalnim promjenama, fleksibilnu i prilagodljivu organizaciju te ulaganja u razvoj ljudi i brendova.

S obzriom da sam jedva čekala da probam proizvode za njegu kože lica, počela sam da koristim sljedeće Clinique proizvode:

1. Clinique Pep-Start Eye Cream

Ukoliko imate problema sa podočnjacima i želite da otklonite nateknutost, tamnu boju ispod i osvejžite i hidrirate to područje ovo je savršena krema za vas.
Koristila sam je svakodnevno, čim se ustanem umijem se i stavim je ispod očiju kako bih kao što sam rekla osvježila to područje.
Nemam nekih velikih problema kada su podočnjaci u pitanju ali uz veliku dozu umora pojavile su se undereye bags i htjela sam da ih se riješim što prije. Stavljala sam kremu ujutro i naveče kad krenem na spavanje i kroz nekih 10 dana riješila sam svoj problem.



2. Clinique Pep-Start Hydroblur Moisturizer 

U zadnje vrijeme mi je koža zaista presuha i imam problem sa hidratacijom. Malo koja krema mi stvarno može pomoći jer mi je koža jako osjetljiva i ne može da primi svaki proizvod. Koristila sam zaista mnogo takvih proizvoda koji nisu obavljali svoju svrhu a ujedno i štetili mojoj koži lica.
Ovu Clinique kremu koristim zadnjih mjesec i pol dana i mogu reći da zaista obavlja svoj posao i sviđa mi se matte finish. Nije kao ostale kreme za hidrataciju koje ostavljaju kožu premasnom i kada stavljate puder na takvo lice, za kratak period ga i nestane. Tako da za ovaj proizvod dajem "big like" i preporučujem svima koji imaju isti problem.

 3. Clinique Pep-Start 2-in-1 Exfoliating Cleanser



Ovaj proizvod je "Must-Have"! Potrošila sam ga i kupila novi jer je jedan od najboljih cleansera koje sam koristila do sada. Čisti lice i ujedno radite pilling za odstranjivanje stanica mrtve kože.

Koristila sam ga samo ujutro za umivanje prije nanošenja kreme i to je bilo sasvim dovoljno jer ukoliko radite piling lica dva puta dnevno može doći do dehidratacije.


Hvala na čitanju, uskoro pišem o ostatku proizvoda koje sam dobila od ORBICO kompanije a to su proizvodi Debby Kozmetike. 

Xoxo, Mia

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook