Skincare with Logona

srijeda, kolovoza 09, 2017

Zdravo dragi moji,

Nije me dugo bilo jer sam bila na odmoru ali i savršen razlog da vam pišem ovaj post. Za vrijeme mog boravka u Italiji sam imala problem s kožom lica zbog promijene klime i cijelo mi se lice osulo. Pokušavala sam na sve načine da smirim kožu ali nažalost bezuspješno. Kada sam se vratila kući nisam se šminkala i koristila sam samo dva proizvoda za kožu a to su bili Logona Deep Cleansing Micelarna Voda i Logona Vitalizing Cleansing Gel za lice koje mi je u roku 3 cijela dana totalno očistilo lice od akni i smirilo kožu.



Prvo ću da pričam o Cleanseru za lice jer me on najviše oduševio.

Vitalizing Cleansing Gel - 3u1 Aloe 100ml

Dubinski i temeljno čisti kožu i istovremeno je njeguje i hidratizira. Rastvara ostatke šminke i nečistoće, sužava pore i priprema kožu za kasniju njegu. Pogodno je i za osobe koje nose sočiva. 
Nanesete ga ujutro i naveće na lice, vrat i dekolte i umasirate kružnim pokretima. Nakon toga ja očistim kožu micelarnom vodom i nanesem dnevnu ili noćnu kremu.

 

Deep Cleansing Micelar Water - Aloe 125 ml

Kao što sam i spomenula micelarnu vodu koristim za dodatno čišćenje kože nakon pranja. Ima divan miris a pored toga je i formula dizajnirana za sve tipove kože i zaista ukoliko vam micelarne vode ne odgovaraju i isušuju kožu, onda još uvijek niste probali ovu. Također je možete koristiti oko osjetljivog područja oko očiju i ne izaziva nikakvu iritaciju kože.



Ove proizvode možete naći u Apotekama Sarajevo, Banja Luci, Prnjavoru, Trebinju, Bijeljini i ostalim gradovima a listu pogledajte ovdje.

Logonu pratite i na društvenim mrežama:

Instagram: www.instagram.com/logonabih
Facebook: www.facebook.com/logonaorganskakozmetika

Website: www.logona.ba


You Might Also Like

1 comments

Like us on Facebook